Polityka Prywatności sklepu internetowego www.elitedesk.pl

Niniejszy dokument określa warunki przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies w sklepie internetowym www.elitedesk.pl (dalej jako „Sklep”), prowadzonym przez F.U.H Łukasz Szywalski, z siedzibą przy ul. Jana Kwoczka 109, 45-771 Opole, NIP: 7543297545 (dalej jako „Administrator”).


§1. Kontakt z Administratorem Administrator danych osobowych: F.U.H Łukasz Szywalski
ul. Jana Kwoczka 109, 45-771 Opole
NIP: 7543297545
Kontakt: 537 415 360
E-mail: sklep@elitedesk.pl


§2. Podstawy prawne przetwarzania danych Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z RODO, tj. Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.

Podstawy prawne:

  • art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – zgoda osoby,
  • art. 6 ust. 1 lit. b) RODO – niezbędność do wykonania umowy,
  • art. 6 ust. 1 lit. c) RODO – obowiązek prawny,
  • art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony interes Administratora.

§3. Przetwarzanie danych w celu realizacji umowy

  1. Dane przetwarzane są w celu zawarcia i realizacji umowy, a także do podjęcia działań przed jej zawarciem.
  2. W przypadku płatnych zamówień, dane przetwarzane są dla celów rachunkowych i podatkowych.
  3. Dane przetwarzane są również w celu obrony przed roszczeniami i ich dochodzenia.
  4. Dane przechowywane są nie dłużej niż do upływu terminów przedawnienia roszczeń.
  5. Przysługuje prawo dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia, przenoszenia danych i skargi do UODO.
  6. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy.
  7. Odbiorcy danych: hosting, e-mail, IT, księgowi, prawnicy, banki, usługi windykacyjne.

§4. Marketing i profilowanie

  1. Dane przetwarzane są w celu marketingu bezpośredniego.
  2. Używamy profilowania, np. do personalizacji reklam.
  3. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
  4. Dane przechowywane są do czasu cofnięcia zgody lub wniesienia sprzeciwu.
  5. Przysługuje prawo do sprzeciwu, dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia.
  6. Masz prawo nie podlegać profilowaniu.
  7. Podanie danych jest dobrowolne, ale bez nich marketing nie jest możliwy.
  8. Odbiorcy: IT, hosting, reklama, komunikatory.

§5. Bezpieczeństwo

  1. Przetwarzamy dane techniczne (np. IP), by zabezpieczać Sklep.
  2. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
  3. Dane przechowywane do czasu przedawnienia roszczeń.
  4. Przysługuje prawo do sprzeciwu i skargi do UODO.
  5. Dane są niezbędne do korzystania z witryny.
  6. Odbiorcy: hosting, IT, telekomunikacja.

§6. Powiadomienia o towarze

  1. Funkcjonalność wysyłki e-maila z powiadomieniem o produkcie.
  2. Podstawą prawną jest art. 6 ust. 1 lit. f) RODO.
  3. Dane przechowywane są przez okres niezbędny.
  4. Masz prawo do dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia i sprzeciwu.
  5. Brak danych uniemożliwi wysyłkę.
  6. Odbiorcy: hosting, IT.

§7. Prawa użytkownika Masz prawo do:

  • dostępu do danych,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia (prawo do bycia zapomnianym),
  • ograniczenia przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia sprzeciwu,
  • cofnięcia zgody,
  • wniesienia skargi do UODO.

§8. Pliki cookies

  1. Sklep korzysta z cookies, które są zapisywane na urządzeniu użytkownika.
  2. Wyróżnia się:
    • cookies niezbędne,
    • funkcjonalne,
    • biznesowe.
  3. Cookies mogą być sesyjne lub trwałe.
  4. Cookies mogą być nasze lub zewnętrzne.

§9. Cookies własne i zewnętrzne

  1. Cookies własne umożliwiają m.in. uwierzytelnienie, utrzymanie sesji, zabezpieczenia.
  2. Zewnętrzne cookies (Google, Facebook) – statystyki, reklama, mapy, video.

§10. Zarządzanie cookies Zgodę można wyraźć lub cofnąć przez ustawienia przeglądarki lub dedykowany baner na stronie.


§11. Zmiany polityki prywatności Zastrzegamy sobie prawo do wprowadzania zmian. Aktualna wersja dokumentu będzie publikowana na stronie www.elitedesk.pl.