Darmowa dostawa od 250 zł
Pracujemy w PN-PT 08:00-19:00, SB 10:00-14:00
Zamów przez telefon 537 415 360
Elitedesk Elitedesk
  • HOME
  • OFERTA
    • BIURKA PREMIUM
    • BIURKA STANDARD
    • BIURKA ELEKTRYCZNE
    • BIURKA DĘBOWE
    • BIURKA NAROŻNE
    • AKCESORIA
  • BIURKA NA WYMIAR
  • REALIZACJE
  • BLOG
  • KONTAKT
0 0
Elitedesk Elitedesk
My Account
Login Register

Lost password ?

A password will be sent to your email address.

Twoje dane osobowe zostaną użyte do obsługi twojej wizyty na naszej stronie, zarządzania dostępem do twojego konta i dla innych celów o których mówi nasza polityka prywatności.

0 0
0 Shopping Cart
Shopping cart (0)
Razem: 0.00 zł

Checkout

Darmowa dostawa od 250 zł
Elitedesk
  • HOME
  • OFERTA
    • BIURKA PREMIUM
    • BIURKA STANDARD
    • BIURKA ELEKTRYCZNE
    • BIURKA DĘBOWE
    • BIURKA NAROŻNE
    • AKCESORIA
  • BIURKA NA WYMIAR
  • REALIZACJE
  • BLOG
  • KONTAKT
Facebook Instagram

#FAQ

TOWAR PRZYSZEDŁ USZKODZONY - CO TERAZ?

W celu złożenia reklamacji napisz do nas na mail reklamacje.elitedesk@gmail.com – opisz sytuację oraz dołącz zdjęcia problemu, który wystąpił. Jeżeli produkt przyjechał do Ciebie uszkodzony to uspokajamy, nie zostawimy Ciebie z tym problemem samego. Zajmiemy się tym osobiście, sporządzimy reklamację do spedytora we własnym zakresie, do Ciebie natomiast wyślemy nowy produkt wolny od wad, jedyne czego od Ciebie potrzebujemy to sporządzony i podpisany protokół szkody, który dołączamy do każdej paczki.

JAK ZWRÓCIĆ TOWAR?

Opis procedury zwrotu znajdziesz w zakładce Zwroty. Ewentualnie skontaktuj się z nami mailowo pod adresem sklep@elitedesk.pl a udzielimy Ci szczegółowych instrukcji.

CZY WYSTAWIACIE FAKTURY VAT?

Tak, do każdego zamówienia automatycznie generowana jest Faktura Vat, która jest wysyłana na podanego przy zamówienia maila.

ILE ZAPŁACĘ ZA WYSYŁKĘ?

Wszystkie produkty powyżej 250 zł w naszym sklepie wysyłamy za darmo Darmowa dostawa obowiązuje zarówno w kategorii Biurek Premium, Biurek Standard, Biurek Elektrycznych, Biurek z litego drewna i Akcesoriach Gamingowych.

JAK MOGĘ ZAPŁACIĆ ZA ZAMÓWIENIE?

Istnieją cztery sposoby płatności:
1. Płatność przelewem internetowym / przelew tradycyjny.
2. Płatność PayPal.
3. Płatność PayU.
4. Płatność Przelewy24.

JAK ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE?

Jeśli chcesz anulować złożone zamówienie to skontaktuj się z nami mailowo (sklep@elitedesk.pl), telefonicznie (+48 537 415 360).

CZY ZAMÓWIONY PRODUKT PRZYJDZIE JUŻ ZŁOŻONY CZY BĘDĘ MUSIAŁ GO ZŁOŻYĆ?

Oferowane przez nas produkty wymagają samodzielnego montażu po odebraniu przesyłki. Wynika to z wielkości produktu, jego konstrukcji oraz optymalizacji kosztów spedycyjnych. Montaż jest niezwykle prosty, polega na wkręceniu nóżek do blatu/złożenie stelaża i przykręcenie go do blatu. W zależności od modelu montaż trwa od 5 do 30 minut.

PODAŁEM BŁĘDNY ADRES DO WYSYŁKI – JAK GO ZMIENIĆ?

Jeśli chcesz zmienić dane adresowe to skontaktuj się z nami mailowo (sklep@elitedesk.pl), telefonicznie (+48 537 415 360) lub przez profil firmowy na Facebooku.

CZY PRODUKTY SĄ OBJĘTE GWARANCJĄ?

Tak. Wszystkie nasze produkty oferowane na sklepie objęte są 24 miesięczną gwarancją producenta.

KIEDY MOGĘ SPODZIEWAĆ SIĘ DOSTAWY?

Każdy model biurka w opisie ma napisany czas wysyłki, można go znaleźć tuż pod ceną danego modelu. Doręczeń należy spodziewać się w dni robocze. Z reguły w godzinach 8.00 – 17.00. Wszystko zależy od miejsca dostawy, warunków pogodowych oraz samego spedytora.

LINKI DO ŚLEDZENIA ZAMÓWIENIA.

Do każdego zamówienia generujemy indywidualną podstronę, do której dostęp ma tylko osoba składająca zamówienie. Link do tej strony zamieszczamy w mailu jaki jaki kupujący otrzymuje po zakupie. Z poziomu tej strony możesz sprawdzić status realizacji zamówienia oraz uzyskać link do śledzenia paczki oraz jej numer. Informacje na stronach spedytorów nie aktualizują się na bieżąco. Nie martw się jeśli po otrzymaniu linku nie znajdziesz na niej pożądanych informacji. Strony odświeżają informacje kilka razy na dobę najczęściej dzieje się to w okolicach południa i północy. To w tych godzinach zalecamy sprawdzanie trackingu paczek.
W razie jakichkolwiek problemów z dostawą skontaktuj się z nami poprzez: mail (sklep@elitedesk.pl), telefon (+48 537 415 360) lub przez profil firmowy na Facebooku.

F.U.H Łukasz Szywalski

 ul. Jana Kwoczka 109, 45-771 Opole

 sklep@elitedesk.pl

 +48 537 415 360

NIP: 7543297545

REGON: 387427796

Szybkie linki

  • MOJE KONTO
  • ZWROTY I REKLAMACJE
  • FAQ
  • REGULAMIN
  • POLITYKA PRYWATNOŚCI
Facebook Instagram

BLOG

Ostatnie wpisy

  • Are u looking for a desk for your office, for work, or for playing in a gaming room? We are the store you’re looking for!
  • Biurka z blatem z litego dębu i stelażem elektrycznie regulowanym – czy warto je wybrać?
  • Biurka narożne – przestrzeni roboczej nigdy za mało.

Copyright © 2023 EliteDesk.

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić komfort użytkowania. Zakładamy, że nie masz nic przeciwko, ale możesz zrezygnować, jeśli chcesz. Ustawienia cookieAkceptuję
Polityka prywatności i plików cookies

Ustawienia cookie

Ta strona korzysta z plików cookie, aby poprawić wrażenia podczas przeglądania witryny. Z tych plików cookie pliki cookie, które są sklasyfikowane jako niezbędne, są przechowywane w przeglądarce, ponieważ są niezbędne do działania podstawowych funkcji witryny. Używamy również plików cookie stron trzecich, które pomagają nam analizować i zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z tej witryny. Te pliki cookie będą przechowywane w przeglądarce tylko za Twoją zgodą. Możesz również zrezygnować z tych plików cookie. Ale rezygnacja z niektórych z tych plików cookie może mieć wpływ na wygodę przeglądania.
Necessary
Always Enabled
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Ta kategoria obejmuje tylko pliki cookie, które zapewniają podstawowe funkcje i funkcje bezpieczeństwa witryny. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych osobowych.
SAVE & ACCEPT