top separator pink blue 1

Odpowiedzie na najczęstsze pytania.

W celu złożenia reklamacji napisz do nas na mail sklep@elitedesk.pl – opisz sytuację oraz dołącz zdjęcia problemu, który wystąpił. Jeżeli produkt przyjechał do Ciebie uszkodzony to uspokajamy, nie zostawimy Ciebie z tym problemem samego. Zajmiemy się tym osobiście, sporządzimy reklamację do spedytora we własnym zakresie, do Ciebie natomiast wyślemy nowy produkt wolny od wad, jedyne czego od Ciebie potrzebujemy to sporządzony i podpisany protokół szkody, który dołączamy do każdej paczki.

Opis procedury zwrotu znajdziesz w zakładce Zwroty. Ewentualnie skontaktuj się z nami mailowo pod adresem sklep@elitedesk.pl a udzielimy Ci szczegółowych instrukcji.

Tak, do każdego zamówienia automatycznie generowana jest Faktura Vat, która jest dołączona do paczki oraz jest możliwość abyśmy wysłali ją w formie PDF elektronicznie.

Istnieją cztery sposoby płatności:
1. Płatność przelewem tradycyjny.
2. Płatność PayPal-em
3. Płatność poprzez PayU.
4. Płatność poprzez Przelewy24

Wszystkie produkty powyżej 300 zł w naszym sklepie są objęte darmową dostawą.

Możesz bezproblemowo anulować zamówienie przed jego wysyłką, nie ma możliwości anulowania zamówienie niestandardowego.

Oferowane przez nas produkty wymagają samodzielnego montażu po odebraniu przesyłki. Wynika to z wielkości produktu, jego konstrukcji oraz optymalizacji kosztów spedycyjnych. Montaż jest niezwykle prosty, polega na wkręceniu nóżek do blatu/złożenie stelaża i przykręcenie go do blatu. W zależności od modelu montaż trwa od 5 do 30 minut.

Tak. Wszystkie nasze produkty oferowane na sklepie objęte są 24 miesięczną gwarancją.

Każdy model biurka w opisie ma napisany czas wysyłki, można go znaleźć tuż pod ceną danego modelu. Doręczeń należy spodziewać się w dni robocze, z reguły w godzinach 8.00 – 17.00.